قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی:

خنثی سازی دسیسه های دشمنان نیازمند تلاش شبانه روزی است

قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی گفت: ما به دانشجو، طلبه، نویسنده و کمربسته نیاز داریم و باید به طور شبانه روزی کار کنیم تا دسیسه‌ها و توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب کنیم.

به گزارش ستاد خبری و اطلاع رسانی نمایشگاه کتاب، قرآن و محصولات فرهنگی خورستان، حجت الاسلام روح الله حریزاوی شامگاه پنجشنبه در مراسم رونمایی از سه کتاب سبک زندگی در اهواز اظهار کرد: ما مردم را برای ادای فریضه جهاد تبیین در کشور دعوت می کنیم و از دشمنانی که می‌خواهند نور ولایت را خاموش کنند، بیزاریم و در برابر آنها ایستادگی خواهیم کرد.

وی با اشاره به تعبیر مقام معظم رهبری در کتاب «انسان ۲۵۰ ساله» مبنی بر این که «ائمه برای اسلام انسان‌هایی کمربسته بودند» را به کار برده است، گفت: اگر این کمربسته بودن ائمه و اهتمام آنها نبود، چیزی از اسلام به دست ما نمی‌رسید و شیعه و سنی مدیون ائمه معصومین علیهم السلام هستند.

قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی با بیان این که کمر بسته بودن ائمه باعث شده تا پدیده‌ای به نام دین در اختیار ما قرار گیرد، گفت: ما هم به دانشجو، طلبه، نویسنده و… کمربسته نیاز داریم و باید به طور شبانه روزی کار کنیم تا دسیسه‌ها و توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب کنیم.
حجت‌الاسلام حریزاوی تصریح کرد: حتی اهل سنت برای اسلامی که اکنون در اختیار دارند، مدیون ائمه هستند.
به آمادگی شبانه روزی دشمن برای شایعه پراکنی در کشور از طریق فضای مجازی، یادآور شد: دشمنان ما به صورت شیفتی علیه ما شایعاتی را آماده و منتشر می‌کنند.
قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی افزود: ما هم در همه حال باید آماده مقابله با پدیده شوم شایعات باشیم و باید مثل دشمنان همیشه در حال آماده باش قرار بگیریم چرا که مسئله جهاد تبیین برای همه است.