دختران اهوازی به پارک شهربازی و سینما دعوت شدند

دختران اهوازی به مناسبت سالروز ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر، برای استفاده رایگان خدمات فرهنگی و تفریحی سه سینما و پارک شهر بازی این کلانشهر دعوت شدند.

به گزارش عروج، مدیر کل ارتباطات و امور بین المل شهرداری اهواز اعلام‌کرد: دختران اهوازی در جشنواره بزرگ “برکت هر خونه‌ای” به سینما و پارک شهر بازی دعوت هستند تا به طور رایگان از خدمات فرهنگی و تفریحی این اماکن استفاده کنند.

سروش بزار افزود: استفاده از امکانات فرهنگی و تفریحی سینماهای ساحل، اکسین و بهمن اهواز و پارک شهر بازی این شهر، از ۳۱ اردیبهشت تا دوم خرداد به مدت سه روز برای دختران رایگان است.

وی بیان کرد: در این سه شب، ضمن برپایی جشن شادی در پارک شهربازی اهواز، ۵۰ جایزه پنج میلیون ریالی برای شرکت کنندگان نیز در نظر گرفته شده است.

این گزارش حاکیست: این برنامه از سوی سازمان فرهنگی، اجتماعی ورزشی شهرداری اهواز تدارک دیده شده است.

دهه کرامت از روز یکشنبه همزمان با میلاد حضرت فاطمه معصومه (س)، در سراسر کشور آغاز شده است.

” نخستین شب این جشن یکشنبه شب با حضور جمعی از خانواده‌ها و دختران اهوازی، در فضایی سرشار از معنویت با حضور چند نفر از خدام رضوی که به مناسبت دهه کرامت به خوزستان سفر کرده‌اند برگزار شد.

همچنین سرپرست سازمان اتوبوسرانی اهواز اعلام کرد: در سالروز میلاد حضرت معصومه (س) و روز دختر، خدمات دهی اتوبوسرانی به بانوان در این کلانشهر رایگان انجام شد.