در گفتگو با مدير فروشگاه اسوه؛

طرح ویژه فروش کتاب با تخفیف ویژه در سرتاسر کشور

اجراي طرح ويزه "خانه كتاب" در اهواز با هدف ترويج فرهنگ كتابخواني

به گزارش عروج؛ مؤسسه خانه کتاب به‌منظور رونق بخشیدن به بازار کتاب و ترویج کتابخوانی، همزمان با آغاز تابستان و با اجرای طرح «تابستانه کتاب» تسهیلاتی را در قالب یارانه خرید کتاب از طریق کتابفروشی‌های سراسر کشور، به طور مستقیم به خریداران کتاب پرداخت می‌کند. نخستین دوره این طرح، تابستان سال گذشته کلید خورد. در این طرح سقف تخفیف برای هر کتابفروشی حداقل ۲۰ میلیون ریال و سقف مجاز خرید برای هر خریدار حداکثر ۱ میلیون ریال است. خریدار می‌تواند در چند نوبت و از چند کتابفروشی، کتاب‌های عمومی را با ۲۰ درصد تخفیف و کتاب‌های کودک و نوجوان را با ۲۵ درصد تخفیف از کتابفروشی‌های عضو طرح «تابستانه کتاب» خریداری کنند.

علی عذار مدیر کتابفروشی اسوه اهواز در گفتگو با خبرنگار فرهنگ جنوب با اشاره به دومین سال اجرای طرح تخفیف ویژه خانه کتاب ابراز امیدواری کرد با حمایتهای دولتی از حوزه نشر و کتاب شاهد استقبال و توجه هرچه بیشتر مردم به مساله کتاب خوانی خواهیم بود.

وی ضمن دعوت از دوست داران کتاب و کتاب خوانی به حضور در فروشگاه کتاب اسوه از اجرای این طرح در سایر کتابفروشی های معتبر شهر اهواز همچون رسانه بیداری خبر داد.

گفتنی است زمانی اجرای این طرح از پانزدهم مرداد تا ۵ شهریور می باشد و خریداران از طریق کد ملی خود می توانند تا سقف یکصد هزار تومان با تخفیف ویژه خرید نمایند.