غواص شهید رخ نمایان کرد/دیدار مادر و فرزند پس از ۳۲ سال چشم‌انتظاری + تصاویر

مادر شهيد غواص شهيد عبدالكريم كجبافي (كجباف) از شهيدان عمليات كربلاي ۴ پس از ۳۲ سال انتظار به ديدار فرزندش آمد.

به گزارش عروج؛ پس از سال‌ها غربت و بی‌نشانی پیکر پاک ۴ تن از شهدای دفاع مقدس خوزستان شناسایی شد و به دامان خانواده‌ها بازگشت.

یکی از شهدای جاویدالاثر غواص شهید عبدالکریم کجبافی (کجباف) فرزند محمدمهدی از رزمندگان اهوازی است که در ۴ دی ماه سال ۱۳۶۵ در عملیات کربلای ۴ به شهادت رسید و پیکر مطهرش تا کنون به وطن بازنگشته بود.

پیکر مطهر این دلیرمرد خوزستانی که در ۱۸ دی ماه سال ۱۳۴۶ در اهواز دیده به جهان گشود در منطقه عملیاتی ام‌الرصاص تفحص شد و از طریق فرودگاه بین‌المللی اهواز به زادگاهش انتقال یافت.

پس از برگزاری آئین استقبال پیکر مطهر این شهید به‌همراه ۱۶ شهید دیگر به معراج شهدای اهواز منتقل شد و هم‌اکنون در آنجا حضور دارند.

مادر غواص شهید عبدالکریم کجبافی (کجباف) از شهدای جاویدالاثر اهوازی عملیات کربلای ۴ با حضور در معراج شهدای اهواز پس از ۳۲ سال چشم‌انتظاری با فرزندش دیدار کرد و تابوتش را در آغوش کشید.

پیکر پاک غواص شهید عبدالکریم کجبافی (کجباف) همراه با ۱۶ شهید دیگر هم‌اکنون در معراج شهدای اهواز در پادگان شهید علی محمودوند واقع در سه‌راه خرمشهر، اتوبان سردار شهید اسکندری، کیلومتر ۲ جاده اهواز اندیمشک بین سازمان اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) خوزستان و شهرک شهید میثمی و جنب منازل سازمانی شهید بهشتی حضور دارد و اقشار مختلف به زیارتش می‌آیند.