مدیر عملیات ترابری و پشتیبانی تولید مناطق نفتخیز جنوب؛

نمایشگاه صنعت نفت خوزستان مهمترین رویداد صنعت نفت جنوب

مدیر عملیات ترابری و پشتیبانی تولید شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب برگزاری نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت خوزستان را مهمترین رویداد صنعت نفت در جنوب عنوان کرد.

به گزارش عروج به نقل از روابط عمومی، مهندس امیر بصیری با اشاره به برگزاری سیزدهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت خوزستان از ۱۷ تا ۲۰ بهمن ماه جاری بیان داشت: در این رویداد عظیم که در سال تولید، دانش بُنیان، اشتغال آفرین و با شعار «ایرانِ قوی، نفتِ دانش‌بنیان و تکمیل زنجیره ارزش» برگزار می شود، شرکت‌های نفتی و شرکت های دانش بُنیان به نمایش آخرین دستاوردهای خود می پردازند.

وی درخصوص اقدامات پشتیبانی صورت گرفته از سوی مدیریت عملیات ترابری و پشتیبانی تولید برای برگزاری باشکوه این نمایشگاه گفت: یک دستگاه لودر به همراه یک دستگاه کُمپرسی برای محوطه سازی در نمایشگاه مُستقر شده اند. همچنین دو دستگاه لجن کش(سپتیک تانک) جهت تخلیه آب‌های سطحی و آبگرفتگی در سطح نمایشگاه در روزهای اخیر و در زمان برگزاری نمایشگاه مشغول به فعالیت است.

مهندس بصیری با اشاره به اقدامات صورت گرفته جهت حمل و مونتاژ دستگاه آتی واگن ساخت متخصصان مناطق نفت‌خیز جنوب با همکاری اداره کنترل فوران چاه‌های نفت‌وگاز برای ارائه در سیزدهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت گفت: دو دستگاه جرثقیل ۵۰تن و ۲۵تن، دو دستگاه کمرشکن ۷محور، ۴دستگاه کفی تریلر و یک دستگاه لیفتراک ۷تن جهت جابجایی اقلام نمایشگاهی صنعت نفت بکارگیری شده اند.

به گفته‌ی وی، مدیریت عملیات ترابری و پشتیبانی تولید مناطق نفت خیز جنوب همچنین تعداد قابل توجهی از خودروهای سواری، وانت دوکابین، ون و اتوبوس را در اختیار این نمایشگاه قرار داده است.