واکنش مالک ماهی کارون شوشتر به اتفاقات جدید این شرکت/ گزارش مستند از وضعیت شرکت منتشر کنید

مالک شرکت ماهی کارون شوشتر گفت: افرادی که به عنوان سرپرست شرکت گماشته شدند گزارشی رسمی از وضعیت مالی، دارایی ها و تلفات و آسیب هایی که به شرکت وارد شده منتشر کنند تا قابل مقایسه با سه سال گذشته باشد.

به گزارش عروج، ناصر مزرعاوی، با اشاره به فعالیت های صورت گرفته در شرکت ماهی کارون شوشتر اظهار کرد: در سالهای گذشته زمین ها و حوضچه های شرکت ماهی کارون نه تنها تخریب نشده بلکه زهکش هاواستخر ها نیز پس از سالها عدم رسیدگی و رسوب کامل لایروبی شدند
وی افزود: هیچکدام از حوضچه ها تخریب نشده و همه حوضچه ها سالم بودند و در آنها ماهی وجود داشت.
مزرعاوی تصریح کرد: فردی که به عنوان سرپرست در شرکت گماشته شده، گزارشی رسمی از وضعیت مالی، دارایی ها و تلفات و آسیب هایی که به شرکت وارد شده و اطلاعاتی از نیروهای اخراجی منتشر کند تا قابل مقایسه با سه سال گذشته باشد.
مالک شرکت ماهی کارون شوشتر  بیان داشت: علی رغم گفته های حسن زاده مبنی بر انهدام کامل ماشین آلات و ادوات، در سال‌های گذشته برای تکمیل ناوگان مورد نیاز شرکت دو عدد کمپرسی مایلر دوعدد تراکتور، دودستگاه تریلی تراکتور و یک بولدوزر خریداری شده است.
مزرعاوی به راه اندازی سایر فازهای شرکت اشاره کرد و گفت: در سال‌هایی که شرکت به صورت دولتی اداره میشد فقط بخشی از زمین های کشاورزی و حوضچه‌های ماهی فعال بود اما پس از واگذاری سایر فازها مانند دام سبک و سنگین، تولید خوراک آبزیان و واحد ماهیان خاویاری راه اندازی شد.
وی ادامه داد: با این وجود در ۶ ماه گذشته متاسفانه دام های سبک ۲ بار مورد سرقت قرار گرفته و به سبب عدم نگهداری صحیح ۱۲ گاومیش نیز تلف شده اند.
مالک شرکت ماهی کارون شوشتر در خصوص حقوق های عقب افتاده کارکنان گفت: هنگامی که مدیریت شرکت را بر عهده داشتم هیچ گاه حقوق کارکنان عقب نیافتاده اما متاسفانه پس از اینکه برای شرکت سرپرست گذاشته شد شاهد تأخیر شیش ماه حقوق و بی نظمی در پرداخت بودیم.
انتهای پیام/