پیوند ازدواج عروس و داماد نوش آبادی در کنار گلزار شهدای گمنام

امام جمعه نوش آباد: اين دو جوان در اين محيطي كه براي شروع زندگي انتخاب كردند در واقع خود را از عطر شهادت قرين كردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عروج به نقل از پایگاه خبری آران وبیدگل؛ عصر روز جمعه ،مراسم ازدواج عروس و داماد نوش آبادی ، در جوار قبور مطهر فرزندان امام حسن مجتبی ع ودر کنار گلزار پنج تن از شهدای گمنام شهر نوش آباد از توابع شهرستان آران وبیدگل در محیطی ساده و معنوی برگزار شد.

امام جمعه محترم نوش آباد،که در این مراسم حضور داشت ،ضمن تبریک به پدر و مادر عروس و داماد ،ضمن تحسین این عمل خداپسندانه اظهار داشت:این ازدواج آسمانی و پاک که بدون هیچگونه تشریفاتی در کنار قبور مطهر و پاک شهدای گمنام برگزار شده است ،درس بزرگی برای جوانان محسوب می شود.

حجت الاسلام والمسلمین سید حسین علوی افزود:در مساله ازدواج خداوند هزینه مادی و مسائل بعد از آن را آسان ،و به زندگی برکت می دهد.

وی در پایان سخنان کوتاهش گفت:این دو جوان در این محیطی که برای شروع زندگی انتخاب کردند در واقع خود را از عطر شهادت قرین کردند.

عروس خانم دوشیزه آبشیرینی و ماه داماد حمیدرضا کردگار هم در گفتگو با خبرنگار ای بی نیوز هدف ازاین اقدام را لبیک به سخنان مقام معظم رهبری دانستند و افزودند:مقام معظم رهبری مدظله العالی می فرمایند:جوانان از سبک زندگی شهدا درس بگیرند و ما هم پس از مشورت با خانواده تصمیم به این کار گرفتیم.
عروس خانم نیز که با کمترین مهریه یعنی یک جلد کلام الله مجید،یک دست آیینه و شمعدان و فقط ۱۴ سکه تمام بهار آزادی به خانه بخت رفته است گفت:خیلی خوشحالم و در این مکان به دنبال خیر و برکت زندگی خود هستیم و من دوست داشتم مهر همسرم را داشته باشم تا مهریه زیاد .
لازم به ذکر است:این مراسم با همکاری حوزه دوم مقاومت بسیج امام حسن مجتبی ع و پایگاههای تابعه شهر نوش آباد برگزار گردید.