گروه جهادی دانشگاه آزاد دزفول گروه جهادی برتر استان خوزستان شد

به گزارش عروج؛ گروه جهادی شهید محمد گودرزی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی دزفول، گروه جهادی برتر استان خوزستان در سال ۹۵ اعلام شد.   این جشنواره سالانه برگزار می شود تا به فعالیت های مختلف اقشار متفاوت بسیج در سال قبل نمره دهد و رده های برتر را اعلام و تجلیل کنند.   در […]

به گزارش عروج؛ گروه جهادی شهید محمد گودرزی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی دزفول، گروه جهادی برتر استان خوزستان در سال ۹۵ اعلام شد.

 

این جشنواره سالانه برگزار می شود تا به فعالیت های مختلف اقشار متفاوت بسیج در سال قبل نمره دهد و رده های برتر را اعلام و تجلیل کنند.

 

در همین راستا در جشنواره مالک، گروه جهادی شهید محمد گودرزی با توجه به دو اردوی جهادی که در سال ۹۵ در مناطق صفی آباد دزفول و منطقه روستایی اروند کنار آبادان برگزار کرده بود، گروه جهادی برتر استان خوزستان معرفی شد.

 

مرحله نهایی جشنواره مالک کشوری برگزار می شود که گروه جهادی شهید گودرزی دانشگاه آزاد اسلامی دزفول به عنوان گروه برتر جهادی استان خوزستان به جشنواره کشوری مالک نیز معرفی شده است. امید آن است که در جشنواره کشوری مالک نیز گروه جهادی شهید گودرزی، رتبه برتر را کسب کند.