از دولت تا زمانی که در مسیر ولایت است حمایت می کنیم

جنايت هاي آمريكا تا همين سالهاي اخير هم ادامه داشت. در فتنه88 همه دست اين خبيث را در آشوب ها ديدند. بعد از آن ترور دانشمندان هسته اي در دستور كار قرار گرفت كه با همت جونان انقلابي..

حاج مهدی سلحشور در شب اول مراسم عزاداری سید و سالار شهیدان در هیات فاطمیون قم و با حضور هزاران نفر از عزاداران حسینی، طی سخنانی با بیان فلسفه شعار “مرگ بر آمریکا” گفت: تا زمانی که خباثت های آمریکا ادامه دارد، مرگ بر آمریکای ما هم ادامه دارد. دشمنی های آمریکا از قبل انقلاب مانند کشتار دانشجویان و دانش آموزان، قانون کاپیتولاسیون، کودتای ۲۸مرداد وجود داشت تا سال۵۷ که انقلاب اسلامی پیروز شد و دشمنی های این قدرت خبیث نیز شفاف تر و روشن تر ادامه پیدا کرد.


 این مداح اهل بیت با اشاره به نقشه های دولتمردان آمریکایی برای صدمه زدن به نهال نوپای انقلاب تاکید کرد: در ابتدای انقلاب آمریکایی ها از تجزیه طلبان داخلی حمایت می کردند و تمام تلاش خود را برای ضربه به جمهوری اسلامی به کار بستند.


وی افزود: پس از اینکه آمریکایی ها در پیاده کردن نقشه های شوم خود شکست خوردند، صدام را برای صدمه به انقلاب تحریک کردند که همه جهان شاهد جنایت های او و حامیانش در طی ۸سال دفاع مقدس بودند. چه جوان هایی را در جنگ از ما گرفتند که می توان گفت تک تک آنها به کل عالم می ارزیدند.


حاج مهدی سلحشور با اشاره به حمایت های پیدا و پنهان آمریکا از جنایت های صدام ابراز داشت: در جنگ تحمیلی یاران امام مقابل استکبار ایستادند و بار دیگر نقشه های آمریکا و استکبار جهانی را نقش بر آب کردند.


وی ادامه داد: چگونه حمایت های آمریکا از منافقین را فراموش کنیم. کسانی که دستشان به خون جوان های ما آلوده است، جوان هایی را که به جرم داشتن عکس امام کشتند.


این مداح اهل بیت که در جمع هزاران نفر از عزاداران حسینی سخن می گفت بیان داشت: جنایت های آمریکا تا همین سالهای اخیر هم ادامه داشت. در فتنه۸۸ همه دست این خبیث را در آشوب ها دیدند. بعد از آن ترور دانشمندان هسته ای در دستور کار قرار گرفت که با همت جونان انقلابی و ولایی این توطئه نیز راه به جایی نبرد.


حاج مهدی سلحشور در ادامه با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در روز ۱۲آبان گفت: آقا فرمودند که آمریکایی ها ژست دوستی دارند. اما در این دستکش مخملی یک دست چدنی است. آمریکا برای مقابله با محور مقاومت در دنیا پایگاههای نظامی تشکیل داده و ما نیز وظیفه داریم برای مبارزه با این دشمن قسم خورده بر سر آرمان ها و اصول خود پافشاری کنیم و حامی عملی محور مقاومت باشیم.

وی افزود: خیلی ها در این اواخر سعی کردند شیطنت های آمریکا را از یاد مردم ببرند. امام در همان ابتدا فرمودند که آمریکا شیطان بزرگ است. آقا نیز دیروز فرمودند که در فضای کنونی جهان، آمریکا منفورترین قدرت هاست و شعار مرگ بر آمریکا اکنون در تمام جهان فراگیر شده و به شعار رایج همه ملت های آزاده تبدیل شده است.


این مداح اهل بیت ادامه داد: برخی می خواهند اینطور القا کنند که مشکلات اقتصادی ما در گرو کنار آمدن در قضیه هسته ای است و می خواهند مردم را مجبور به عقب نشینی کنند. همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند این ترفند است و باید مراقب بود.


حاج مهدی سلحشور بیان داشت: الحمدلله مردم ایران هم روز ۱۳آبان جواب قاطع و دندان شکنی به آمریکا دادند و حضور آنچنان چشم گیر بود که دشمن نیز مجبور به اعتراف شد. حضور مردم چشم دشمن را کور کرد.

وی با تاکید بر ضرورت حمایت از مسئولانی که در جبهه دیپلماسی فعالیت می کنند گفت: مردم، مسئولان و نخبگان هرجا هم که احساس کردند مشکلی وجود دارد دلسوزانه تذکر دهند.


وی با اشاره به اینکه مردم باید مراقب مواجب بگیران باشند ادامه داد: آقا فرمودند مراقب باشید برخی مواجب بگیران دشمن و تبلیغات چی های مواجب بگیر یا بی مزد و ساده لوح نتوانند افکار عمومی را گمراه کنند. مشخصا این افراد را همه می شناسند و نیازی به اسم بردن هم نیست، همان هایی که در داخل آگاهانه خیانت می کنند.


حاج مهدی سلحشور گفت: خدا را شکر ما نه مزد بگیر کسی جز سیدالشهدا هستیم، نه از کسی حقوقی می گیریم که نگران باشیم اخراجمان کنند و نه از کسی می ترسیم. و خیلی راحت و صریح حرف می زنیم و درباره مسائل موضع گیری می کنیم.


وی تصریح کرد: مواضع ما در مسائل سیاسی کاملا روشن و شفاف است. در ایام فتنه موضع گیری محکم داشتیم، در مقابله با جریان انحرافی نیز همچنین بود و همان روزهای اول در هیئت فاطمیون موضع گیری قاطع و شفاف کردیم. تلاشمان هم این بوده که در مسیر ولایت حرکت کنیم.


حاج مهدی سلحشور با اشاره به اخبار منتشر شده از مراسم عید غدیر امسال در برخی رسانه ها گفت: متاسفانه برخی از سایت های خبری با بی تقوایی جوری القا کردند که منظور من از آن صحبت ها، رییس جمهور محترم و تیم مذاکره کننده هسته ای بوده است، در حالی که خطاب من به مزدورانی که در داخل به دنبال سپردن کشور دست آمریکایی ها هستند برمی گشت و به همین دلیل به صورت کلی صحبت کردم. اگر روی صحبت من شخص خاصی بود از کسی ترسی نداشتم و صراحتا نیز اعلام می کردم اما در آن سخنان از هیچ کس اسمی نبردم.


وی ادامه داد: هویت این افراد مساله دار که همیشه برای کشور مشکلاتی ایجاد می کنند برای همه روشن شده و انشاالله رسوا خواهند شد.


حاج مهدی سلحشور افزود: در صحبت های عید غدیر هم تصریح کردم که وقتی کسی می خواهد با حیله چیز با ارزشی را از شخص دیگری بگیرد با یک لبخند، روبوسی، هدیه و امثال اینها او را فریب می دهد. آمریکاییها نیز با همین حربه به دنبال گرفتن نام علی از ما هستند که باید مراقب بود.


این مداح اهل بیت تصریح کرد: تا زمانی که دولت در مسیر انقلاب حرکت کند و رهبری عزیزمان نیز از آنان حمایت کنند ما هم به برکت سیدالشهدا در طول سال های اخیر عملا نشان دادیم و انشاء الله همین طور هم خواهیم ماند و حمایت می کنیم.


وی در پایان اذعان داشت: از خداوند می خواهیم که تمام توطئه هایی که برای این نظام اسلامی چیده می شود خنثی کند و هر چه زودتر این پرچم را با دست رهبرمان به دست امام زمان(عج) برساند.

 
گفتنی است برخی از رسانه های فضای مجازی با انتشار تحلیلی موهوم تحت عنوان “توهین مداح معروف به دولت و رییس جمهور” از فایل صوتی مراسم شب عید غدیر، انتقاد حاج مهدی سلحشور از کسانی که به دنبال سپردن کشور به دست آمریکایی ها هستند را توهین به رییس دولت تحلیل کرده بودند.

 

مرجع/ پایگاه اطلاع رسانی حاج مهدی سلحشور