اکران مستند “حقیقت لبخند” با موضوع لبخند ماندگار شهید محمدرضا حقیقی

مستند حقيقت لبخند با موضوع لبخند ماندگار شهيد محمدرضا حقيقي توسط حسن بهرامي مستند ساز و فيلم ساز خوزستاني ساخته شد

حسن بهرامی مستند ساز و فیلم ساز خوزستانی در گفت و گو با خبرنگار عروج؛ از پایان تولید مستند «حقیقت لبخند» خبر داد و گفت: مستند حقیقت لبخند با موضوع لبخند ماندگار شهید محمدرضا حقیقی که در بهمن ماه سال ۶۴ بر نقش دوربین خبرنگاران نشست، ساخته شد.

حسن بهرامی+مستندساز+اهواز+شهید حقیقی+حقیقت لبخند

برای ساخت این مستند پس از ۶ ماه تحقیق و بررسی موفق شدیم افرادی که در آن زمان شاهد ماجرا بودند بویژه عکاس این صحنه را پیدا کنیم و ماجرا را از زبان خودشان بشنویم.

برای به تصویر کشیدن این مستند با همفکری دوستان و اساتید خود، موفق شدیم آنچه را مد نظر داشتیم محقق کنیم؛ البته در این راه سختی های زیادی وجود داشت اما از آنجا که خواست خداوند بر این بود که این کار به سرانجام برسد، توانستیم بر مشکلات فائق آییم.

 

حسن بهرامی+مستندساز+اهواز+شهید حقیقی+حقیقت لبخند

حسن بهرامی+مستندساز+اهواز+شهید حقیقی+حقیقت لبخند

در حال حاضر نیز با همکاری دوستان، در حال آماده سازی مقدمات جهت ساخت مستندی درباره شهید مدافع حرم، حبیب جنت مکان هستیم.

هم اکنون در مرحله تحقیق در مورد این شهید بزرگوار قرار داریم از این رو از دوستان و همرزمان شهید جنت مکان می خواهیم در تکمیل مراحل تحقیق و پژوهش با ما همکاری کنند تا بتوانیم با معرفی شهدا بخشی از دینی که بر گردن خود داریم را ادا کنیم.

گفتنیست مستند «حقیقت لبخند» روز چهارشنبه ساعت ۱۹ در محل سالن اجتماعات ناحیه بسیج دانشجویی خوزستان با حضور مادر و همرزمان شهید حقیقی از سوی انجمن افسران سایبری برگزار خواهد شد.

شرکت در این برنامه برای عموم آزاد است.

 

حسن بهرامی+مستندساز+اهواز+شهید حقیقی+حقیقت لبخند