دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خوزستان:

اگر طرح امربه معروف در مجلس رای نیاورد نمایندگان مجلس لیاقت نمایندگی مردم را ندارند/بابت تور گردشگری دزفول از مردم خوزستان عذرخواهی می کنیم

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خوزستان گفت: امروز با همان مبانی امام خمینی (ره) بر سر نمایندگان مجلس فریاد می کشیم که چرا در برابر مطالبه مردم سکوت کرده اند و همانطور که رهبر انقلاب فرمودند از مسئولین و مدیرانی که در خدمت به مردم کوتاهی کردند، امر به معروف و نهی از منکر کنید ما مردم از نمایندگان مطالبه می کنیم که اگر این طرح رای نیاورد دیگر لیاقت نشستن در مجلس را ندارند.

به گزارش عروج، بهمن شهریاری دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خوزستان پیرامون مقوله حجاب و عفاف اظهار کرد: سال هاست تبلیغات چی‌های دنیا سعی بر مایوس سازی ملت ایران دارند و دلیل اثبات آن نیز فتنه هایی است که انقلاب اسلامی در عمر ۴۴ساله خود تجربه کرده است. 

وی با بیان اینکه بسیاری از انقلاب ها در دنیا در همان نطفه خفه شدند و از بین رفتند، افزود: هیچ انقلابی به اندازه نظام جمهوری اسلامی با این حجم تنوع در سناریو و تعدد در هزینه کرد مالی روبرو نبوده اما انقلاب اسلامی از تمام این گردنه ها عبور کرده است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خوزستان گفت: امروز سناریوی دشمن به گردنه بی عفتی،بی حجابی و بی غیرتی رسیده تا از قِبَل کشف حجاب به بهانه فوت دختری به نام مهسا امینی، ملت را رو به روی یکدیگر قرار دهند. باید مراقب باشیم تا از این گردنه هم با هوشمندی عبور کنیم.

شهریاری ادامه داد: از آنجا که امربه‌معروف ونهی از منکر یک رسالت همگانی است و هیچ کس از رسالت این فریضه مهم مصون نیست و همه باید به امر‌به‌معروف و نهی از منکر عمل کنند زیرا امیرالمومنین (علیه السلام) می فرماید: اگر در جامعه ای امر به معروف و نهی از منکر ترک بشود اشرار آن جامعه بر جامعه حاکم می شوند.

وی با بیان اینکه امر به معروف یک رسالت سلیقه ای و شخصی نیست، افزود: همه افراد و اشخاص باید پای کار بیایند، همه ما ماموریم و تصدی‌گری در امربه‌معرف و نهی از منکر ممنوع است.  

شهریاری با اشاره به سخنان رهبر انقلاب در سال ۱۳۷۲ پیرامون رسالت امربه‌معروف و نهی از منکر بیان کرد: مقام معظم رهبری می فرماید: شما باید احیاگر امر به معروف و نهی از منکر باشید، این دو فریضه الهی، واجب فراموش شده ای است که خدا بر این فریضه تاکید دارد.اگرچه شما ستاد امر به معروف نیستید اما احیاگر امر به معروف و نهی از منکرید. 

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خوزستان عنوان کرد: باید همه مردم در برابر این بی عفتی ها و بی حجابی ها مطالبه‌گری داشته باشند، اولین مطالبه از مسئولین باید اتفاق بیفتد.چرا فکر می‌کنید راه مطالبه‌گری فقط از مسئولین ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر است.

وی افزود: باید ازمسئولین گشت ارشاد، مسئولین بی تفاوت امر به معروف و نهی از منکر مطالبه شود اگر یک کافه ای کشف حجاب و اباحه گری دارد باید مسئول بالاتر این فعل حرام را پیگیری کند،مسئولین را به چالش بکشانید.بسیاری از این بی عفتی ها و بی غیرتی ها به دلیل بی تفاوتی مسئولین است که عیش و نوش می کنند.

شهریاری ضمن عذرخواهی از مردم بابت اتفاقات نامتعارف در استان، گفت: من از طرف مسئولین شهر و استان از مردم عذرخواهی می کنم من از طرف مسئولین شهر دزفول بابت ماجرای ناگوار شهیون،که متولی هستند و سکوت کردند و فکر می کنند با سکوت حل می شود عذرخواهی می کنم.

وی ادامه داد: بنده بابت مسئولین بی خیال از مردم عذرخواهی می کنم و سخت در عجبم چرا این مسئولین بی تفاوت با توجه به تاکید خدا بر این فریضه واجب نمی آیند عذرخواهی کنند. 

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خوزستان بیان کرد: نمی دانم آن نهاد گردشگری که بیخیال و بی‌تفاوت، گروه‌های مختلفی به نام گردشگری می روند فساد ایجاد می کنند چرا سکوت کرده است؟ چرا از تیم های بازرسی گردشگری خبری نیست؟ هر کدام این گروه ها طبق قانون می بایست بازرس داشته باشند.

وی راه حل مسئله بی عفتی و بی حیایی را که حاصل تفکر غرب در کشور دانست و افزود: تنها راه حل رفع این ناهنجاری های فرهنگی همان طرح ۸۶صفحه ای حجاب و عفاف ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر است که در مجلس خوابیده و خاک می خورد.

شهریاری ادامه داد: در این روزها بسیاری از مردم به ویژه استان خوزستان، طومار نوشتد، فریاد زدند و گوشی نمایندگان مجلس را به رگبار پیامک بستند و امر به معروف و نهی از منکر را مطالبه کردند،خم به ابرویشان نیاوردند، مجلس نشینان باید پاسخگو باشند؟

وی گفت: به خاطر دو رأی بیشتر در آستانه انتخابات طرحی که امروزه این مسئله مهم را باید حل کند مسکوت مانده و چهره شهر عوض شده است، آقایان نماینده مجلس هنوز از مرز شلمچه، شهید می آید، واقعا خجالت دارد.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خوزستان بیان کرد: امروز احیای امر به معروف و نهی از منکر قربانی نمایندگان مجلسی است که سر در لاک فزو بردند تا شاید در انتخابات آینده رأی بیاورند، درحالیکه تنها راه نجات جوانان این کشور در برابر فتنه فرهنگی دشمن این طرح ستاد امر به معروف است.

شهریاری اضافه کرد: اگر این طرح عملیاتی و به تمام بندهایش رأی داده بشود نه نیاز به گشت ارشاد است نه نیاز به پلمپ، درگیری و سیلی خوردن هم وجود ندارد،اگر کسی قانون را رعایت نمی کند باید از بعضی داشته ها محروم شود. 

وی عنوان کرد: اگر دشمن اراده کرده به این شکل با ما بجنگد ما نیز اراده داریم،قرار نیست با وزش بادی متزلزل بشویم.نظام محکم جمهوری اسلامی با مبانی امام(ره) درحال حرکت به سوی فتح قله است و توانسته دنیا را تکان دهد این حرکت نشان می‌دهد ما توانستیم تمام مسائل دنیا را تعیین تکلیف کنیم.

شهریاری گفت: امروز با همان مبانی امام خمینی (ره) بر سر نمایندگان مجلس فریاد می کشیم که چرا در برابر مطالبه مردم سکوت کرده اند و همانطور که رهبر انقلاب فرمودند از مسئولین و مدیرانی که در خدمت به مردم  کوتاهی کردند، امر به معروف و نهی از منکر کنید ما مردم از نمایندگان مطالبه می کنیم که اگر این طرح رای نیاورد دیگر لیاقت نشستن در مجلس را ندارند.