برگزاری نشست بصیرتی و روشنگری در فولاد اکسین خوزستان

نشست بصیرتی با موضوع حوادث و مسائل اخیر غزه با حضور و سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین میراحمد حاجتی و حضور مدیرعامل، مدیران و جمعی از کارکنان فولاد اکسین خوزستان در نمازخانه این شرکت برگزار شد.

به گزارش عروج به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد اکسین خوزستان، همزمان با آغاز هفته بسیج نشست بصیرتی با موضوع حوادث و مسائل اخیر غزه در شرکت فولاد اکسین خوزستان برگزار شد.

امام جمعه موقت اهواز در حاشیه این نشست، با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، اظهار کرد: یکی از مسائل مهم جامعه بصیرت است که در آیات و روایات به معناى آگاهى، شناخت عمیق و اطمینان بخشى است و خوشبختانه مردم جمهوری اسلامی و محور مقاومت در مقابل دشمنان، بصیر و هوشیار هستند.

حجت الاسلام والمسلمین میراحمد حاجتی گفت: داشتن بصیرت باید همراه با شجاعت باشد و الگوی رفتار اهل بیت(ع) مصداق کامل بصیرت همراه با شجاعت است.

وی همچنین با اشاره به اهمیت وجود بسیج در کشور، عنوان کرد: امروز همچون گذشته با تدابیر مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی)، بصیرت مردم و ایستادگی بسیج و نیروهای مسلح نقشه‌های دشمنان نقش برآب و خنثی شده است.

امام جمعه موقت اهواز تاکید کرد: امروز دشمن از توسعه ایران اسلامی و پیشرفت صنعت در کشور و همچنین از همت بلند شما صنعتگران و کارکنان صنعت فولاد، واهمه و ترس دارد.

گفتنی است، این نشست با حضور و سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین میراحمد حاجتی و حضور مهندس علی محمدی مدیرعامل، مدیران و جمعی از کارکنان در نمازخانه کوثر شرکت فولاد اکسین خوزستان برگزار شد.

با توجه به اینکه در روزهای اخیر شاهد جنایات وحشیانه صهیونیست‌ها در قتل و عام مردم بی‌دفاع به‌ویژه زنان و کودکان هستیم و در جنایات رژیم اشغالگر قدس انسان‌های بی‌دفاع به شهادت می رسند، نشست بصیرتی و روشنگری تشکیل شد.