بهره برداری از بیمارستان شهدای نفت گچساران در ابتدای سال آینده

مهندس غلامرضا کمالی مدیرعامل و جمعی از مدیران و روسای شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران با همراهی دکتر رضا بقائی رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت از روند عملیات تکمیل بیمارستان ۶۴ تختخوابی شهدای نفت بازدید و آخرین مراحل تکمیل این طرح نیمهتمام را مورد بررسی و ارزیابی میدانی قرار داد.

به گزارش عروج،مهندس کمالی با بیان اینکه راه‌اندازی بیمارستان شهدای نفت برای ما بسیار حایز اهمیت است گفت: همه اجزا مرتبط  با این طرح اعم از مهندسی و ساختمان شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب ،شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران و سایر پشتیبانی کننده‌ها و پیمانکار باید به خوبی این قضیه را پیگیری کنند تا ان شاءالله افتتاح هر چه سریعتر این بیمارستان را نظاره گر باشیم.

وی عنوان کرد: در صورت پیگیری و رفع مشکلات مالی پیمانکار انتظار می‌رود این مرکز درمانی اواخر سال جاری یا اوایل سال آینده به بهره‌برداری برسد.

کمالی با بیان اینکه همکاران ما در شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران سالها چشم انتظار راه‌اندازی این مرکز درمانی هستند گفت: موقعیت این بیمارستان به گونه‌ای است که با راه اندازی آن هم کارکنان صنعت نفت و هم مردم پیرامونی آن منتفع  می شوند.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران ادامه داد:  در حوزه انتخاب پیمانکار پیگیری خوبی صورت گرفته و پیمانکار توانمندی برای ادامه کار و به اتمام رساندن این طرح انتخاب شده است.

وی همچنین با بیان اینکه روال فعلی طرح تسریعی نیست و باید روال فعلی تسریع پیدا کند گفت: نیاز است جلسه‌ای با حضور مسئولین ستادی و پیمانکار برای سرعت بخشیدن بکار و رفع  مشکلات طرح برگزار شود.

کمالی در ادامه با اعلام اینکه کلیات بیمارستان فعلی در شان کارکنان صنعت نفت و محیط پیرامونی نیست گفت: با توجه به افزایش جمعیت سرویس گیرنده از بهداشت و درمان صنعت نفت و همچنین جهت رفع مشکلات خدمات گیرندگان قبلی در تلاشیم بیمارستان شهدای نفت راه‌اندازی و مشکلات فعلی مرتفع گردد.

رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت در این بازدید گفت: با مشخص شدن پیمانکار عملیات تکمیل این طرح اوایل مردادماه دوباره از سر گرفته شد.

دکتر رضا بقائی عنوان کرد: عملیات اجرایی بیمارستان شهدای نفت گچساران در سال ۱۳۸۷ در قالب سه طبقه و پنج بخش اصلی شامل کلینیکهای تخصصی،‌ بخش‌های بستری،‌ اورژانس و آزمایشگاه، خدماتی و اداری آغاز و کلنگ احداث این طرح بیمارستانی در آن سال در زمینی به وسعت ۱۱ هزار مترمربع بر زمین زده شد و مدت زمان اجرای این طرح سه سال عنوان شد اما با گذر زمان و به دلیل برخی مشکلات نیمه کاره باقی ماند.

وی اعلام کرد: در حال حاضر بیش از ۱۶ هزار نفر تحت پوشش بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران قرار دارند.

بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران همگام با شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران در چهار استان کهگیلویه و بویراحمد، خوزستان، فارس و بوشهر خدمات ارائه می‌دهد.