تشریح جزییات مراسم راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن در خوزستان + محدودیت‌های ترافیکی

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: مراسم راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در ۲۹ شهر و ۴۴ بخش این استان برگزار می‌شود.

به گزارش عروج، حجت‌الاسلام علیرضا قربانی، اظهار داشت: مراسم راهپیمایی باشکوه یوم الله ۲۲ بهمن‌ماه با حضور مردم استان خوزستان برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان خوزستان افزود: مراسم راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن امسال در ۲۹ شهر و ۴۴ بخش و روستاهای استان انجام می‌شود.

وی ادامه داد: زمان و مسیر راهپیمایی مردم اهواز در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی روز شنبه ۲۲ بهمن ساعت ۹:۳۰ دقیقه از میدان مولوی به‌طرف پل شهید دقایقی (پل سوم)، خیابان سلمان فارسی و چهارراه آبادان است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان ضمن دعوت از مردم استان برای حضوری باشکوه در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن گفت: مردم خوزستان یک بار دیگر با حضور حماسی خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن اقتدار و عظمت خود را در دفاع از آرمان‌های والای انقلاب اسلامی به جهانیان نشان خواهند داد.

اعلام محدودیت‌های ترافیکی مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن در اهواز

سرهنگ فرید کریمی‌زاده، اظهار داشت: در راستای برقراری نظم و امنیت و جلوگیری از به ‎وجود آمدن هر گونه مشکلات ترافیکی و راهبندان در جهت تسهیل در تردد شرکت‌کنندگان در مراسم راهپیمایی روز ۲۲ بهمن محدودیت های ترافیکی در شهرستان اهواز اعمال خواهد شد.

وی محدودیت‌های ترافیکی راهپیمایی ۲۲ بهمن شهرستان اهواز را به شرح زیر اعلام کرد و افزود: میدان مولوی به سمت پل چهارم، خیابان‌های منتهی به خیابان سلمان غربی و سلمان شرقی از سمت شمال و جنوب، میدان شهدا به سمت سه‌راهی آزادگان، خیابان ۳۰ متری از کافی به سمت تقاطع سلمان مسیر جنوب به شمال خیابان ۳۰ متری از تقاطع امام – شریعتی به سمت تقاطع سلمان مسیر شمال به جنوب محدودیت ترافیکی اعمال خواهد شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان خوزستان ادامه داد: چراغ قرمز سه‌راهی سلمان به سمت تقاطع سلمان و بالعکس مسیر شرق به غرب و غرب به شرق، خروجی ساحلی از بانک صادرات به سمت خیابان آزادگان، مسیر بلوار آیت الله بهبهانی، تقاطع کیکاوس، چهارراه آبادان، تقاطع امام کمپانی و سه راه سلمان تا تقاطع پاداد جهت روانسازی در زمان بحران و تخلیه اضطراری مسدود است.

کریمی‌زاده مسیرهای جایگزین برای تردد رانندگان در روز ۲۲ بهمن شهرستان اهواز را به شرح زیر اعلام کرد: بلوار آیت‌الله بهبهانی، تقاطع پاداد به سمت تقاطع کیکاوس شمال به جنوب، بلوار آیت‌الله بهبهانی، تقاطع پاداد به سمت کیکاووس مسیر شمال به جنوب خیابان کمپانی (پیروزی) از کیکاووس تا تقاطع پاداد مسیر شمال به جنوب و جنوب به شمال، خیابان زند مسیر شرق به غرب و غرب به شرق، خیابان رستگاری تقاطع کیکاووس تا آزادگان شمالی مسیر شرق به غرب و بالعکس به عنوان مسیرهای جایگزین تعیین شده است.