تقدیر از کودکان و نوجوانان اهوازی فعال در عرصه حجاب و عفاف

در قالب اجراي ضيافت از دختران آفتاب، كودكان و نوجوانان اهوازي فعال در عرصه حجاب و عفاف تقدير شدند.

به نقل از روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مرکز شماره پنج اهواز هم زمان با ماه مبارک رمضان با اجرای برنامه ضیافت افطاری «دختران آفتاب»، از کودکان و نوجوانان فعال در عرصه‌ی حجاب و عفاف تقدیر کرد.

در این مراسم که با حضور مسئولان استانی و جمعی از مربیان و مسئولان مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در کانون شماره پنج اهواز برگزار شد، از ۱۰ نفر کودک و نوجوان فعال در عرصه‌ی حجاب و عفاف تجلیل و قدردانی شد.

مسئول کانون شماره پنج اهواز پیرامون برگزاری این مراسم گفت: با آغاز ماه مبارک رمضان، ویژه برنامه‌ «دختران آفتاب» را با هدف تشویق و ترغیب اعضا به رعایت حجاب و داشتن اخلاق و رفتار پسندیده اسلامی با تشویق دو نفر از بچه‌هایی که همواره پوشش و رفتاری مناسب داشتند، به اعضا معرفی و آن‌ها را از نیت خود در تشویق بهترین‌های عفاف و حجاب در آیین ضیافت افطاری «دختران آفتاب» مرکز آگاه کردیم.

لیلا رحمانیان ادامه داد: مربیان کانون در این ایام برای انتخاب بهترین‌ها و تقدیر از «دختران آفتاب» جلسات بحث آزاد با موضوع «بهترین پوشش» را برگزار کردند.

وی  با بیان این که در ادامه برای مشخص شدن نفرات برتر پرسش‌هایی از اولیا بچه‌ها درباره‌ی اخلاق و رفتار فرزندانشان و میزان رضایت از آن‌ها انجام شده تصریح‌کرد: ما در این راه همچنین از نظرات بچه‌ها نسبت به یکدیگر در انتخاب نفرات فعال استفاده کردیم که سرانجام زهرا افتخاریان، سعاد حسین نژادیان، مریم شریفی، پریا محمد زاده، نرگس راجی، الهه برهانی پردیس ستاری، الهه، رقیه و مهدیه داودی به عنوان نفرات برگزیده معرفی شدند.

در پایان این مراسم، مشاور استاندار خوزستان در امور جوانان و مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هدایای کودکان و نوجوانان فعال در عرضه‌ حجاب و عفاف را به آن‌ها اهدا کردند.

 

مرجع / فارس