توزیع ۶ هزار وسیله گرمایشی در بین نیازمندان در خوزستان

معاون امور حمایت و سلامت اداره کل کمیته امداد امام (ره) خوزستان گفت: ۶ هزار وسیله گرمایشی شامل بخاری و آبگرمکن با مشارکت نیکوکاران تهیه و بین نیازمندان و مددجویان این نهاد حمایتی در استان توزیع شد.

به گزارش عروج؛ محمدرضا علیپور سه شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه توزیع لوازم گرمایشی با هدف تأمین بخشی از اقلام ضروری نیازمندان انجام می‌شود بیان کرد: لوازم گرمایشی تهیه شده با اولویت خانواده‌های ساکن در مناطق محروم و روستایی توزیع شده است.
وی با اشاره به اینکه کمک و تأمین لوازم ضروری زندگی مددجویان یکی از برنامه‌های این نهاد است، گفت: هر ساله با شروع فصل سرد سال تعدادی لوازم گرمایشی به نیازمندان و مددجویان مناطق محروم و سردسیر اهداء می‌شود.
معاون امور حمایت و سلامت اداره کل کمیته امداد امام (ره) خوزستان افزود: خدمات کمیته امداد بر اساس نیاز سنجی انجام شده و با استفاده از ظرفیت‌های موجود به ویژه بهره گیری از مشارکت‌های مردمی هم افزایی خیران حقیقی و حقوقی به مددجویان تحت حمایت عرضه می شود.
علیپور اظهار داشت: در کنار ارائه خدمات اثرگذار در راستای توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت به عنوان مهمترین راهبرد این نهاد، ارائه خدمات فوری به منظور رفع نیازهای ضروری آنها را از برنامه های اولویت دار کمیته امداد است.
وی ادامه داد: خیران می توانند از طریق مراجعه حضوری به دفاتر امداد یا مراکز نیکوکاری با مشارکت خود در تهیه و توزیع اقلام گرمایشی در این فصل سرد به نیازمندان یاری دهند.

۱۳۰ هزار خانواده در خوزستان زیر پوشش کمیته امداد هستند.