شهید شاخص قشر بسیج طلاب معرفی شد

سردار شهيد حجت الاسلام شيخ احمد جعفريان به عنوان شهيد شاخص قشر بسيج طلاب و روحانيون استان خوزستان معرفي شد.

سردار شهید حجت الاسلام شیخ احمد جعفریان به عنوان شهید شاخص قشر بسیج طلاب و روحانیون استان خوزستان معرفی شد.حضرت حجت الاسلام و المسلمین عباسی در گفت گو با خبرنگار نور حوزه در اهواز بیان داشت : سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان خوزستان حجت الاسلام و المسلمین شهید احمد جعفریان را به عنوان شهید شاخص سال معرفی نموده است .

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان خوزستان در ادامه افزود : از سال ۸۹ تا کنون هر سال به نام یکی از شهدای بزرگوار نامگذاری و به عنوان شهید شاخص به عموم مردم معرفی شده است . در این راستا هر کدام از اقشار بسیج یکی از شهدای محوری خود را به عنوان شهید شاخص سال قشر خود معرفی می کنند . سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان خوزستان نیز شهید شاخص امسال قشر خود را شهید جعفریان معرفی کرده است .

گفتنی است  سردار شهید حجت السلام شیخ احمد جعفریان درسال ۱۳۴۵دربخش دهدز ازتواع شهرستان ایذه دیده به جهان گشود. ایشان مراحل ابتدایی تحصیل  را در شهرستان ایذه گذارانید وسپس به حوزه علمیه قم رفت با شروع جنگ تحمیلی به جبهه های حق علیه باطل شتافت و در عملیات والفجر ۴ زخمی شد.

وی چندی بعد از طرف تیپ امام صادق (ع)دوره فرماندهی رادر تهران گذراند و سپس به عنوان فرمانده گروهان حضرت رسول (ص)  کردستان برگزیده شدایشان درتاسیس تیپ تبلیغبی رزمی امام صادق (ع) نقش مهمی داشت سه بار درعملیات های مختلف  زخمی ومجروح شدند و سرانجام درسال ۶۶ درعملیات بیت المقدس درمنطقه ماووت عراق ازناحیه پهلو مورد اثابت ترکش واقع شدو در تاریخ ۲۵/۱۲/۶۶درسن ۲۱ سالگی به شهادت رسیدند.

منتخبی از وصیت نامه  سردار شهید جعفریان: خدا را در همه کارها حاضر و ناظر برخود بدانید. نماز و روزه را فراموش نکنید و اگرخدای ناکرده نظرتان ازانقلاب  برگردد راضی نیستم و درآخرت مواخذه خواهید شد.

تا کنون ۱۹۴ شهید روحانی در استان شناسایی شده است . که سازمان بسیج طلاب از این طریق از عموم مردم خواسته است در جمع آوری آمار و آثار شهدای روحانی با این سازمان همکاری نمایند .
تا کنون ۲ جلد کتاب در خصوص شهدای روحانی استان خوزستان به چاپ رسیده است .