حجت الاسلام والمسلمين ميراحمدرضا حاجتي؛

مسؤولان راه را برای دشمن باز کرده اند

دشمن در جمع بندي خود به اين نتيجه رسيده كه نقطه قوت ملت ايران شهدا و توجه به ارزش هاي اسلامي هستند، اظهار داشت: عده اي كه امروز قرار است سنگردار نظام اسلامي باشند در سنگرها به خواب رفته اند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عروج به نقل از رسا؛ حجت الاسلام والمسلمین میراحمدرضا حاجتی، مدیر حوزه علمیه خوزستان، شامگاه سه شنبه، در یادواره شهدای خادم راهیان نور که در معراج الشهدا پادگان شهید محمودوند برگزار شد، با بیان این که یاد شهدا باید ما را از خواب غفلت بیدار کند، اظهار داشت: در زندگی و شهادت شهدا رازهایی نهفته که سبب رستگاری آنان شده است.

امام جمعه موقت اهواز، در ادامه گفت: محمد شفیعی از شهدایی بود که پیکر او پس از ۱۶ سال سالم از خاک بیرون در آمد و یا شهید حقیقی در قبر لبخند می زند که این ها از همان رموز شهدا است.

حجت الاسلام والمسلمین حاجتی با بیان این که شهدا رستگاران و برندگان نبرد با دنیا هستند، اظهار داشت: توفیق خدمت به شهدا نیز پیروزی و توفیق بزرگی است که نصیب هر انسانی نمی شود.

مدیر حوزه علمیه خوزستان شهدا را ترسیم کننده صفحات تاریخ کشور دانست و افزود: امروز تصویر هر شهید پرچمی برای انتخاب مسیر و پیدا کردن راه است.

امام جمعه موقت اهواز با بیان این که باید به دلایل موفقیت شهدا در زندگی نگاه کرد، اظهار داشت: در وصیت شهدا اطاعت از ولی فقیه مهمترین دلیل رفتن به جبهه های جنگ ذکر شده است.

مدیر حوزه علمیه خوزستان با بیان این که شهدا در زمان تنهایی امام خمینی(ره) به یاری او شتافتند، خاطرنشان کرد: شهدا در مسیر شهادت مورد امتحان و آزمایش قرار گرفتند.

حجت الاسلام والمسلمین حاجتی با اشاره به تهاجم های روز افزون غرب علیه ایران اسلامی اظهار داشت: در این نبرد جهانی باید همانند شهدا، جهادگونه عمل کرد.

وی با بیان این که دشمن با بودجه های میلیاری ۷۰۰ اتاق فکر در آمریکا تشکیل داده است، گفت: زمانی که امثال همت و باکری ها حرکت کردند نیز نامشان گمنام بود و شما جوانان نیز امروز در گمنامی باید در مسیر مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن حرکت کنید.

دشمن در کشور به دنبال استحاله ارزش ها است

مدیر حوزه علمیه خوزستان با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب پیرامون لجام گسیختگی فرهنگی در کشور خاطرنشان کرد: دشمن در کشور به دنبال استحاله ارزش ها است.

امام جمعه موقت اهواز با بیان این که دشمن در جمع بندی خود به این نتیجه رسیده که نقطه قوت ملت ایران شهدا و توجه به ارزش های اسلامی هستند، اظهار داشت: عده ای که امروز قرار است سنگردار نظام اسلامی باشند در سنگرها به خواب رفته اند.

وی با اشاره به غفلت مسؤولان فرهنگی در دفاع از ارزش های اسلامی گفت: مجوز دادن به کتب انحرافی، زیر سؤال بردن احکام قرآن و دستورات الهی، تعطیلی نشریات ارزشی از جمله مواردی است که می توان اذعان کرد که مسؤولان راه را برای دشمن باز کرده اند.

مدیر حوزه علمیه خوزستان با بیان این که شهدا دارای مقامی عالی هستند و راه برای رسیدن به آن ها همچنان باز است، اظهار داشت: جوانان با هوشیاری و آگاهی می توانند شهید عرصه جنگ نرم باشند.

حجت الاسلام والمسلمین حاجتی، تبعیت از ولایت فقیه را استمرار ولایت امام زمان(عج) دانست و گفت: بصیرت چراغی است که باید از آن در مسیر های غبارآلود استفاده کرد.