مشکلی در تردد خودروها در استان خوزستان وجود ندارد

رئیس پلیس راه خوزستان گفت:در حال حاضر همه محورهای خوزستان باز است و مشکل خاصی در تردد خودروها وجود ندارد.

به گزارش عروج، سرهنگ سعید رحیمی در اهواز، با بیان اینکه در حال حاضر همه محورهای خوزستان باز است و مشکل خاصی در تردد خودروها وجود ندارد، اظهار داشت: با توجه به اینکه تداوم بارندگی در محورهای شمال شرقی‌ و شمالی را داشته و با توجه به حجم بارندگی‌ها، سطح راه‌ها لغزنده است.

وی گفت: به رانندگان توصیه می‌کنیم در حالت خستگی و خواب‌آلودگی رانندگی نکنند و در حال رانندگی، توجه به جلو را رعایت و با صبر و حوصله رانندگی کنند.

رئیس پلیس راه خوزستان گفت: با توجه به اینکه شرایط آب و هوایی باثبات نیست و این شرایط می‌تواند حادثه‌ساز باشد، توصیه می‌شود رانندگان در صورت امکان سفر خود را تا ثبات شرایط آب و هوایی به تعویق بیندازند. 

تردد در تمام محورهای شهرستان دزفول در حال انجام است

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان دزفول گفت: بارش باران باعث شده بود جاده دزفول به روستای ماهوربرنجی مسدود شود که با فروکش کردن آب، محور باز شده و تردد در حال انجام است.

محمدمهدی شریف دقایقی پیش در دزفول، با بیان اینکه در حال حاضر تمام محورهای شهرستان باز هستند و تردد در حال انجام است؛ اظهار داشت: تنها یک محور در بخش چغامیش که مسیر ارتباطی روستای بلادیه است مسدود است که تا ساعات آینده با فروکش کردن آب، محور باز خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه نیاز است ایمنی رانندگی از طریق کاربران جاده‌ای انجام شود؛ افزود: بارش باران طی دیشب و امروز منجر به ریزش و آب‌شستگی‌هایی در مناطق کوهستانی به‌ویژه بخش‌های سردشت و شهیون شده بود.

شریف ادامه داد: در بخش سردشت گردنه نخودکار در دو نقطه ریزش و آب‌شستگی کامل داشت که اقدامات ایمنی توسط پرسنل اداره راهداری انجام شده و پس از پایان بارندگی‌ها ترمیم خواهد شد.

وی افزود: در محور شهیون منطقه بین شرکت نفت به سمت لیوس یک نقطه از جاده کامل شسته و از بین رفته است و تردد به‌صورت کند در حال انجام است. در محور میانه و محور دزفول – سردشت نیز نقاطی ریزش داشته که پاکسازی انجام شد.

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان دزفول با اشاره به رفع آب‌گرفتگی دو نقطه در محور بن‌جعفر به‌وسیله گریدر، تصریح کرد: مشکل آب‌گرفتگی در محور دزفول – شوش روبروی شهر شمس‌آباد (سه‌راهی شهرک زراعی و هنرستان حدید) مربوط به فاضلاب زیر جاده است که مقرر شده در اردیبهشت امسال رسیدگی و مرتفع شود.