نمایشگاه عکس “رکعت عشق” در اهواز

             طراحی پوستر نمایشگاه عکس رکعت عشق توسط رشید کیوانی معاون هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان‌ در آیین افتتاح این نمایشگاه اظهار داشت: این نمایشگاه با موضوعات نماز، نیایش و ارتباط با خدا تعریف شده و شامل آثاری از عکاسان مطرح کشور است. ناصر چنانی افزود: این نمایشگاه با همکاری […]

 

        
 

طراحی پوستر نمایشگاه عکس رکعت عشق توسط رشید کیوانی

معاون هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان‌ در آیین افتتاح این نمایشگاه اظهار داشت: این نمایشگاه با موضوعات نماز، نیایش و ارتباط با خدا تعریف شده و شامل آثاری از عکاسان مطرح کشور است.

ناصر چنانی افزود: این نمایشگاه با همکاری موزه امام علی(ع) تهران برگزار شده است و نماز و حالات مختلف ارتباط با خدا توسط اشخاص متفاوت و در مکان‌های مختلف را به تصویر کشیده است.
وی بیان کرد: نمایشگاه رکعت عشق همزمان با سایر رویدادها، در ماه مبارک رمضان برگزار شده است و انتظار می‌رود شاهد استقبال همیشگی مردم و هنرمندان باشیم.
معاون هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با اشاره به اینکه تصاویر بسیار زیبایی در این نمایشگاه به تصویر کشیده شده‌اند، گفت: بخشی از این تصاویر در گالری شماره سه موزه هنرهای معاصر در نمایشگاه کتاب قرآن کریم اهواز قرار گرفته بودند که با استقبال خوب مردم مواجه شد
.

مرجع / فارس