نمایش آثار تذهیب هنرمند ارزشی اهواز در گالری استاد محمدخواه

به گزارش عروج؛ نگارخانه استاد محمد خواه در روزهای سوم الی هشت مردادماه آثار تذهیب ، سرکار خانم زهرا حافظی را در به نمایش گذاشته است. زهرا حافظی هنرمند خوزستانی با حضور در نگارخانه به معرفی هنر تذهیب و آثار ارائه شده در نمایشگاه جهت آشنایی بیشتر مراجعان با این سبک از هنر اسلامی می […]

به گزارش عروج؛ نگارخانه استاد محمد خواه در روزهای سوم الی هشت مردادماه آثار تذهیب ، سرکار خانم زهرا حافظی را در به نمایش گذاشته است.
زهرا حافظی هنرمند خوزستانی با حضور در نگارخانه به معرفی هنر تذهیب و آثار ارائه شده در نمایشگاه جهت آشنایی بیشتر مراجعان با این سبک از هنر اسلامی می پردازد.
تذهیب را میتوان مجموعه ای از نقش های بدیع و زیبا دانست که نقاشان و مذهبان برای هرچه زیباتر کردن کتاب های مذهبی، علمی، فرهنگی، تاریخی، دیوان اشعار، جُـنگهای هنری و قطعه های زیبای خط به کار میبرند و می توان گفت پس از خوشنویسی مهمترین زیر شاخه هنر اسلامی است.

علاقمندان به دیدار از این نمایشگاه می توانند در روزهای مذکور از ساعت ۱۸ الی ۲۱ به ، نگارخانه خصوصی استاد محمدخواه واقع در اهواز، پادادشهر خیابان ۱۲ غربی شماره ۱۰۵ مراجعه و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن۰۶۱۳۵۵۴۹۵۳۱ تماس بگیرند.