پیکر تنها حاجی مفقود اهوازی در منا شناسایی شد

به گزارش عروج؛ در فاجعه منا امسال تعداد ۴۶۵ نفر از حجاج ایرانی در خانه امن الهی به دلیل بی تدبیری رژیم دست نشانده آل سعود به شهادت رسیدند. از ۲۲ کاروان خوزستانی که امسال به مراسم معنوی حج اعزام شدند ۷ نفر از حجاج جان باختند که یک تن از آنها اهوازی و ۶ […]

به گزارش عروج؛ در فاجعه منا امسال تعداد ۴۶۵ نفر از حجاج ایرانی در خانه امن الهی به دلیل بی تدبیری رژیم دست نشانده آل سعود به شهادت رسیدند.
از ۲۲ کاروان خوزستانی که امسال به مراسم معنوی حج اعزام شدند ۷ نفر از حجاج جان باختند که یک تن از آنها اهوازی و ۶ تن از آبادان بودند. پیکر مهاجر الی الله علی اکبر قمری حاجی خوزستانی روز گذشته پس از جست‌وجوهای فراوان در سردخانه (موحیسن) شهر مکه کشف و شناسایی شد.
ایشان ابتدا جزو لیست مفقود شدگان بودند اما پس از شناسایی و تایید سازمان حج و زیارت مقدمات کار ایشان برای انتقال به میهن اسلامی از سوی مسئولین انجام شد.
حجت الاسلام غفاری که با مرحوم قمری در سفر معنوی حج همسفر بودند در این رابطه با خبرنگار عروج گفتند: پیکر ایشان پس از تلاش های بسیار یکی از برادران در سازمان حج و زیارت در سردخانه ای که تاکنون بررسی نشده بود از طریق تصاویر تهیه شده نیروهای نظامی عربستان شناسایی و در روز های آینده جهت بررسی و تایید نهایی به تهران منتقل و پس از آن برای تشییع و خاکسپاری به اهواز انتقال داده خواهد شد.
به گزارش عروج؛ مرحوم قمری از پاسداران انقلاب اسلامی بودند که در طول ۸ سال جنگ تحمیلی حضور فعالی در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل داشتند.
پایگاه خبری عروج این حادثه دردناک را به خانواده وی تسلیت می‌گوید.
 

علی اکبر قمری+حادثه منا+مرحوم قمری+شهید قمری+اهواز+خوزستان