پیام تبریک مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان در پی کسب مدال طلای سنگین توسط امین میرزازاده

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان در پیامی کسب مدال طلای سنگین وزن رشته کشتی فرنگی بازی‌های آسیایی هانگژو توسط امین میرزازاده را تبریک گفت.

به گزارش عروج، پیام تبریک دکتر بنی تمیم مدیرکل ورزش و جوانان استان‌ خوزستان در پی کسب مدال طلای سنگین وزن رشته کشتی فرنگی بازی های آسیایی هانگژو توسط امین میرزازاده :

بسم الله الرحمن الرحیم

کسب مدال طلای بازی های آسیایی هانگژو توسط دلاور مرد و پهلوانان پر آوازه کشتی فرنگی ایران و جهان کسب عنوان توسط ورزشکار با اخلاق امین میرزازاده برگ زرینی در تاریخ ورزش کشور به شمار می رود و دستاورد ارزشمند دیگری برای جامعه پر افتخار کشتی و مردم شریف خوزستان است.

شیرینی این افتخار آفرینی را به مردم خطه پهلوان خیز خوزستان، جامعه پرتلاش ورزش استان و خانواده محترم این جوانا برومند، مستعد و پر تلاش تبریک گفته از خداوند منان برای این قهرمان ارزنده، صحت، سلامت، سربلندی و تداوم موفقیت هایش را آرزومندم.

باعث افتخار است که کمتر از یک ماه شاهد کسب دو مدال طلای کشتی فرنگی در بالاترین سطح این رشته توسط این پهلوان عزیز بودیم تا این افتخار آفرینی نمود ویژه ای را در صحنه بین المللی از رشته کشتی فرنگی خوزستان و جایگاه ویژه آن در سطح جهان به منصه ظهور برساند

حمید بنی تمیم
مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان

روابط عمومی اداره کل‌ ورزش و جوانان
خوزستان