پیروزی از سال به ثانیه

بسم الله الرحمن الرحیم ماه مبارک رمضان، هنگامه صعود ملکوتی بندگان حقیقی حضرت حق به عالی ترین مراتب عبودیت است و آخرین جمعه ماه مبارک رمضان جمع بین دیانت و مبارزه با استکبار می باشد. روزجهانی قدس این یادگاربزرگ معمارکبیرانقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره)است. آن زعیم رشید به خوبی تشخیص داد که تکمیل یکماه […]


بسم الله الرحمن الرحیم

ماه مبارک رمضان، هنگامه صعود ملکوتی بندگان حقیقی حضرت حق به عالی ترین مراتب عبودیت است و آخرین جمعه ماه مبارک رمضان جمع بین دیانت و مبارزه با استکبار می باشد.

روزجهانی قدس این یادگاربزرگ معمارکبیرانقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره)است.

آن زعیم رشید به خوبی تشخیص داد که تکمیل یکماه بندگی،عزلت از دنیای بشری نیست،بلکه تکامل روزه داری خروش درمقابل جباران عالم و ستاندن حق مظلومان از مستکبران دوران است. سالهاست ملت مقاوم اما مظلوم فلسطین همانند اسیری در دست رژیم غاصب وجعلی صهیونیستی بوده و برخی از کشورهای منطقه نیز خورسند از این اشغالگری بوده اند و به جای اینکه بابرادران مسلمان خود هم پیمان باشد در دردست رژیم کودک کش اسرائیل نهاده و به دنبال تکیه گاه محکمی برای حکومت های خود هستند واین درحالی است که دیوار ساخته شده بر روی رمل هیچگاه قابل تکیه دادن نیست، زیرا به تعبیر سیدمقاومت حجت الاسلام والمسلمین سیدحسن نصرالله(دامت برکاته) اسرائیل خود از خانه عنکبوت سست تراست.

از سال ۱۳۴۲شمسی،که معمارکبیرانقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خمینی(قدس الله نفسه الزکیه) مبارزه خویش را با استکبارخبیث و شاه ملعون و خائن آغاز نمودچه در پیامها وچه در سخنرانیهایشان این نکته را به مردم آزاداندیش دنیا وهمچنین مجاهدان مظلوم فلسطینی اعلام می کردند که تمام گرفتاریهای دنیا از آمریکا و انگلیس و اسرائیل است و این سه کشور را مستقیما مخاطب سخنان خود قرارمی دادند و پس ازپیروزی انقلاب اسلامی نیز امام راحل عظیم الشأن (ره) بدون کوچکترین تنزل و اعراض از نظرمبارکشان نسبت به قبل از انقلاب فرموند:(اسرائیل باید ازصفحه روزگارمحو شود‌).شایدآن روزی که حضرت امام خمینی(ره)این سخن نورانی رافرمودند برای کسی قابل هضم نبود که ایشان دقیقا چه منظوری دارند.

عده ای فکر می کردند سخن امام بزرگوار(قدس سره الشریف) صرفا یک سخن آرمانی است که درهنگام ظهور صورت خواهدگرفت‌.برخی دیگر براین باوربودند امام خمینی(ره)فرمایش غیرممکنی را ادعاکرده اند و اسرائیلی که تا بن دندان مسلح است و خوی وحشی گری دارد را نمیشود از بین برد،اما امروزصاحبان همه این دیدگاه ها پاسخ خود را دریافت کرده اند وجواب این است که هرحکومتی که به خدا متکی نباشد و به مردم ظلم کند هرچقدر هم که به لحاظ نظامی قوی باشد،توسط سربازان لشکر توحید از بین خواهندرفت و امروز این حقیقت به منسه ظهور نشست. استکباری که سالها به حشمت و قوّت خود مینازید،امروز نفس کشیدن او به ثانیه های پایانی خویش نزدیک است.در اوایل جنگ این شعار روی دیوارها و پارچه نوشته ها و مجلات به چشم میخورد که(راه قدس از کربلا میگذرد).

اعاتب مقدسه و کشور عراق توسط رزمندگان سپاه اسلام درهشت سال دفاع مقدس از چنگال جهنمی صدام خائن و ملعون خارج شد و امروز به برکت خون شهدای مدافع حرم بلاخص سیدالشهدای جبهه مقاومت شهید سردار حاج قاسم سلیمانی و همچنین مجاهدبزرگ اسلام ابومهدی المهندس اتحاد و برادری در دوکشور مسلمان ایران وعراق برقرارشد و کربلا نیز محل تجمع آزاداندیشان جهان و حسین دوستان گردید.

زمانی که کربلا فتح شد،سیاستمداران دنیا بایدمیدانستند ایران درحال ساختن ایجادجبهه مقاومت درکشورهای مسلمان برای اتحادبیشتر امت محمد(صلی الله علیه وآله)است تا هم انسجام کشورهای اسلامی بیشتر شده و آرمانهای اسلام عظیم در صفحه گیتی منتشرشده و اجرا شود و هم مسلمانان به قبله اولشان( قدس شریف) نیز دست پیداکند.

آمریکا واسرائیل این دوجرثومه شیطانی درکنار انگلیس خبیث برای بقای خویش به دنبال فتنه انگیزی در جهان اسلام بوده و هستند ودر برخی مواقع نیز به دلیل هماهنگی برخی کشورهای عربی منطقه باآنان در اجرای نقشه های شوم خود مؤفق بوده اند.

آنها به دنبال این هستند تا اسلام آمریکایی را درمقابل اسلام ناب قرارداده و مسلمانان رابه جان یکدیگر بیندازند و از آب گل آلود دریای تفرقه،ماهی خودرابگیرند.امروز جهان اسلام و جبهه مقاومت بیش ازهر زمانی نیازمند اتحاد درمقابل دنیای کفر و استکباراست،زیرا تا محو شدن دیوی بنام اسرائیل ثانیه های باقی نمانده است.

اگر رهبرمعظم انقلاب حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(مدظله العالی)فرموده بودند:تا٢۵ سال آینده از اسرائیل خبری نیست ،ولی خود آنها برای نابودی عجله بیشتری دارندباید گفت اگر برای نابودی رژیم غاصب صهیونیستی سالهاراشمارش میکردیم ولی درحال حاضر برای پیروزی ملت مظلوم فلسطین ثانیه ها را بشماریم و زمان آن فرارسیده است که بگوئیم:ألیس الصبح بقریب؟

راه نجات فلسطین درسریعترین زمان:

روز جهانی قدس امسال متفاوت از دیگر سالهاست و درحالیکه مجاهدان اسلام درجبهه مقاومت اسلامی درحال رویارویی با اسرائیل خبیث تاحذف آن ازصفحه روزگارهستند.دو وظیفه مهم برای نابودی اسرائیل درجهان اسلام لازم است :

(۱):وظیفه اول؛متوجه برادران فلسطینی است. اگر در این

ایامی که خروش بیدادگرانه آنها باعث عقب نشینی نیروهای اسرائیلی گشته را با مقاومت جدی و اتحاد همه جانبه پیش بگیرند قطعا پیروزی از آن آنان است و خطری که مانع پیروزی آنان و همه انقلاب ها میشود تفرقه در میان گروه های مبارز فلسطینی و سایرمبارزین مسلمان است.اتحاد رمز پیروزی و همچنین وحدت کلمه راه نجات فلسطین

در سریع ترین زمان ممکن از دست اشغالگران صهیونیستی است.

(۲):وظیفه دوم؛این وظیفه مربوط به سایر مسلمانان در اطراف و اکناف عالم است.مامسلمانان نیزبه نوبه خود در مقابل آزاد سازی اول قبله توحید و خداپرستی وظیفه داریم تا باخروش همه جانبه ومشت های گره کرده درجهت حمایت از جبهه مقاومت و ملت مظلوم فلسطین درآخرین جمعه ماه مبارک رمضان به خیابانها آمده و باحضورمیلیونی در راهپیمایی روز جهانی قدس به ندای الهی امام راحل عظیم الشأن(ره)و تأکیدات رهبرمعظم انقلاب اسلامى حضرت امام خامنه اى(مدظله العالى)مبنى برگرامیداشت این روز بزرگ لبیک گفته و با حضور دشمن شکن و باحضورخود نظاره گر محو رژیم غاصب صهیونیستی از کره خاکی باشیم و آن روز دیرنخواهدبود،زیرا که خداوند فرموده:ان الله لابیخلف المیعاد.