پیشرفت فیزیکی طرح فاضلاب اهواز به حدود ۶۰ درصد رسید

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان با بیان اینکه پیشرفت فیزیکی طرح فاضلاب اهواز به حدود ۶۰ درصد رسیده است، گفت: در تلاش هستیم به زودی و در کمترین زمان ممکن پیشرفت فیزیکی این طرح را به بالای ۷۵ درصد برسانیم.

به گزارش عروج، محمدرضا کرمی نژاد با اشاره به اینکه قبل از دولت سیزدهم تنها ۳۰ درصد فاضلاب شهر اهواز تکمیل شده بود، اظهار کرد: در دو سال اخیر و با توجه ویژه دولت سیزدهم ۳۰ درصد دیگر از پروژه فاضلاب شهر اهواز اجرایی شده و پیشرفت این طرح به حدود ۶۰ درصد رسیده است.

وی افزود: در تلاش هستیم به زودی و در کمترین زمان ممکن ۱۵ درصد دیگر از پروژه فاضلاب اهواز را تکمیل کنیم و پیشرفت فیزیکی این طرح را به بالای ۷۵ درصد برسانیم.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: هیچ طرح عمرانی در حوزه فاضلاب اهواز تعطیل نشده است و تلاش شرکت آبفا خوزستان و عزم دولت سیزدهم تکمیل و بهره‌برداری از فاضلاب اهواز در کوتاه‌ترین زمان ممکن است.

کرمی نژاد عنوان کرد: از تمام ظرفیت‌های اعتباری و مالی ممکن برای تسریع در روند اجرایی این طرح استفاده می‌کنیم تا بتوانیم در سریعترین زمان ممکن طرح را تکمیل و به بهره‌برداری برسانیم.

وی بیان کرد: طرح بزرگ فاضلاب اهواز شاخص‌ترین‌ خدمت عمرانی شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان است و در این زمینه در تلاش هستیم تا با تلاش همه بخش‌ها بتوانیم این طرح را به بهترین شکل اجرایی و تکمیل کنیم.