چرا ایران و کشورهای محور مقاومت تاکنون به طور جدی به نبرد فلسطین ورود نکرده اند

رهبر انقلاب در سخنان اخیر خود تنظیم‌ کننده سیاست این روزهای اسرائیل را آمریکا اعلام کردند و تاکید داشتند که آمریکا در این قضیه مسئول است و باید مسئولیت خود را بشناسد.

به گزارش عروج، رهبر انقلاب در سخنان اخیر خود تنظیم‌ کننده سیاست این روزهای اسرائیل را آمریکا اعلام کردند و تاکید داشتند که آمریکا در این قضیه مسئول است و باید مسئولیت خود را بشناسد. این سخنان را میتوان خط راهبردی اصلی ادامه نبرد فلسطین دانست. موضوعی که آخرین تحرکات محور م*قاومت آن را تایید میکند.

‏به طوری که از دیروز صبح تاکنون، دستکم چهار حمله پهپادی از سوی م*قاومت به پایگاه الحریر و عین‌الاسد عراق و کونیکو و تنف سوریه انجام شده که آن را میتوان بخشی از این راهبرد محور مقاومت دانست.

‏به نظر می‌رسد محور مقاومت با علم به فرماندهی صحنه نبرد توسط آمریکایی‌ها، خیلی زود قصد دارد به سراغ شیطان بزرگ برود و با گسترش زمین منازعه، دشمن را در زمان تحت فشار قرار دهد. و با این تصمیم ابتکار عمل را در این نبرد به دست بگیرد.

آمریکایی‌ها تصور می‌کردند ح*زب‌الله خیلی زود، مستقیم و با تمام قوایش ورود کرده و آنها نیز می‌توانند با اعزام ناو و دو هزار سرباز جدید و ارسال پیام‌های تهدید، بازدارندگی ایجاد کنند اما اکنون باید با یک میدان جدید در عراق و سوریه مواجه شوند.

جمهوری اسلامی ایران هم با حفظ اهرم فشار ورود خود به نبرد، فعلا به عنوان پشتیبان دیپلماسی ، سیاسی و نظامی عمل خواهد کرد.