چهار جایگاه سوخت سیار برای رفاه حال شهروندان و زائرین اربعین حسینی در منطقه اهواز راه اندازی شد

چهار جایگاه سوخت سیار برای رفاه حال شهروندان و زائرین اربعین حسینی در منطقه اهواز راه اندازی شد

به گزارش عروج به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه اهواز:چهار جایگاه سوخت سیار برای استفاده زائران در ایام اربعین راه اندازی شد.

عبدالکریم محمدی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اهواز در این خصوص گفت: اربعین امسال چهار جایگاه سیار سوخت رسانی دو جایگاه در شهرستان اندیمشک و دو جایگاه در یادمان شهداء چذابه برای استفاده زائران راه اندازی شد.

وی با بیان اینکه در اربعین امسال چهار جایگاه سیار سوخت رسانی برای استفاده زائران راه اندازی شد، اظهار کرد: دو جایگاه در شهرستان اندیمشک واقع در شهرک آزادی و دو جایگاه دیگر در چذابه در یادمان شهدا قرار دارند .

ایشان افزود: دو دستگاه سوخت‌رسانی سیار به صورت خودرویی در مسیر چذابه نیز قرار دارند و برای دستگاه سوخت‌رسانی سومی نیز وعده داده شده که به زودی در مرز مستقر شود.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اهواز با تاکید بر اینکه در سالهای گذشته فقط دو جایگاه سیار در مرز چذابه مستقر شده بود، گفت: مقرر است در هر کجا زائران دچار کمبود سوخت بشوند یا خللی در سوخت رسانی ایجاد شود سوخت‌رسان‌های سیار به محل اعزام خواهند شد.

محمدی با بیان اینکه تاکنون ۷۲ تن گاز مایع جهت استفاده مواکب تخصیص داده شد، عنوان کرد: این میزان معادل ۶ هزارو ۵۴۵ کپسول گاز است که تحویل مواکب مرز چذابه و سطح منطقه اهواز داده شد.

محمدی افزود: کارت‌های سوخت به اندازه کافی و در اختیار جایگاه‌داران قرارداده شده و چنانچه مورد خاصی پیش بیاید و جایگاه‌دار اعلام نیاز کند با قید فوریت کارت‌ مورد نیاز تامین خواهد شد.

محمدی بیان کرد: جایگاه‌هایی که برای سوخت‌رسانی اتوبوس‌های زوار در نظر گرفته شده شامل جایگاه‌های مسیر اندیمشک، اهواز، سوسنگرد و چذابه است که کارت‌های مخصوص نیز در اختیار اتوبوس‌ها قرار می‌دهند.

وی در پایان افزود: برای سایر اتوبوس‌های خارج از چهارچوب شهرداری نیز کارت‌های آزاد مخصوص نفت و گاز را در اختیار جایگاه‌ها قرار دادیم تا برای سوخت‌رسانی مشکلی نداشته باشند.