با حضور سردار سعيدفر؛

گزارش هشتمین جلسه افسران سایبری

ايشان با اشاره به منطقه استراتژيك خاور ميانه، آن را يك گذرگاه استراتيكي و اقتصادي دانستند و بر اين اساس گفتند كه ما در خط مقدم نظام سلطه هستيم.

هشتمین جلسه افسران سایبری خوزستان با حضور سردار حاج حبیب سعیدفر در تاریخ جمعه ۲۶ مهرماه ۹۲ راس ساعت ۱۹ حول موضوع سلطه جهانی و جنگ سوریه برگزار شد. در این جلسه استاد سعیدفر که در دانشگاه های اهواز و دزفول هم اکنون در حال تدریس هستند پایه های نظام سلطه را در جهان الف:قدرت نظامی (سلاح) ب: رسانه  ج: ثروت (پول) دانستند. و بیان کردند که نظام سلطه جهانی آمریکا نیست. بلکه آمریکا عاملی برای پیشبرد اهداف نظام سلطه است. استاد سعیدفر خطاب به فعالان مجازی فضای سایبری تاکید فراوانی بر لزوم توجه افسران جنگ نرم به مقوله جغرافیای سیاسی (ژئوپلوتیک) داشتند و افزودند چگونه می توانید جریانات سیاسی منطقه را بدون کمترین اطلاعی از ژئوپلوتیک خاورمیانه رصد و تحلیل درست کنید؟ بر این اساس بر فعالان سایبری لازم است که به این مقوله توجه خاصی داشته باشند.
ایشان با اشاره به منطقه استراتژیک خاور میانه، آن را یک گذرگاه استراتیکی و اقتصادی دانستند و بر این اساس گفتند که ما در خط مقدم نظام سلطه هستیم. چراکه نظام سلطه اگر بخواهد بر کل دنیا تسلط داشته باشد باید بتواند بر خاور میانه تسلط داشته باشد. بر این اساس نظام سلطه تصمیم می گیرد تا برای تسلط بر خاور میانه با کوچ دادن جهودهای دنیا کشوری جعلی به نام اسرائیل تاسیس کند. که در ابتدا بنا بوده است اسرائیل به عنوان یک کمپانی اقتصادی، اقتصاد خاور میانه را تحت کنترل قرار دهد. ایشان یادآور شد که وظیفه حکومت دست نشانده پهلوی قبل از انقلاب اسلامی، حمایت نظامی و اقتصادی از اسرائیل بوده است که حتی بنا بوده که درآمدهای نفتی ایران نیز در راستای اهداف اسرائیل هزینه شود.
استاد سعیدفر در خلال صحبت هایشان ابزار نظام سلطه را به دو بخش تهدید نرم و تهدید سخت تقسیم کردند و در بخش تهدید نرم گفتند که نظام سلطه از طریق جریان سازی به اهداف خود دست پیدا می کند.
ایشان برای مطالعه بیشتر فعالان مجازی را به خواندن کتاب شوالیه های معبد و کتاب احساس محاصره دعوت کردند.
در پایان این جلسه جناب آقای شهباز با اعلام رسمی جلسه آینده در همان مکان و جلسه دوهفته بعد در مسجدی که بعدا توسط دوستان پیشهاد و تصویب می شود، راس ساعت ۲۱ ختم جلسه را اعلام کرد.