عکس/سوژه‌شدن نماینده معترض درمجلس

پس از صحبت‌های روزگذشته بزرگواری، نماینده مردم کهگیلویه در جلسه بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت، به سرعت عکسی از دوران نوجوانی وی در سایت ها و شبکه‌های اجتماعی پخش شد. در دو عکس زیر ندیمی، نمیانده لاهیجان در حال نشان دادن تصویر بزرگواری به دیگر نمایندگان، مشاهده می‌شود.   این عکس سید "علی محمد بزرگواری […]

پس از صحبت‌های روزگذشته بزرگواری، نماینده مردم کهگیلویه در جلسه بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت، به سرعت عکسی از دوران نوجوانی وی در سایت ها و شبکه‌های اجتماعی پخش شد.

در دو عکس زیر ندیمی، نمیانده لاهیجان در حال نشان دادن تصویر بزرگواری به دیگر نمایندگان، مشاهده می‌شود.



 



این عکس سید "علی محمد بزرگواری " نماینده شهرستان های "کهگیلویه ، بهمئی و چرام " است که در توضیح آن در کتابش آورده است :

در تاریخ ۱۰/۱/۱۳۵۰ صبح زود با پای پیاده به همراه برادرم سیدفرج‌الله و تعدادی از جوانان طولیان که برای کارگری به شهر بهبهان می‌رفتند از روستای طولیان به راه افتاده و نزدیک غروب آفتاب به بهبهان رسیدیم، چون بنده کلاس ششم ابتدایی بودم، باید برای ورود به جلسه امتحان نهایی عکس می‌گرفتم، همان شب برای اولین بار به یک عکاسی رفتم.

۶ قطعه عکس گرفتم و فردای آن شب سید فرج‌الله که به همراه دیگر جوانان طولیان ماندند برای کارگری مرا سوار بر یک مینی‌بوس کردند و به دهدشت فرستادند و برای اولین بار سوار بر ماشین مینی‌بوس را تجربه کردم و در حالی که باران رحمت الهی نم نم می‌بارید، وارد دهدشت شدم و از دهدشت با پای پیاده به طولیان آمدم و عکس روبرو یادگار آن دوران صمیمیت و سادگی است.